بزرگترین پایگاه تفریحی جوان

بزرگترین پایگاه تفریحی جوان




هفته بيست‌وهفتم ليگ برتر فوتبال

توقف پرسپوليس برابر مس در آزادي

 

ديدار تيم‌هاي پرسپوليس و مس کرمان در هفته بيست‌وهفتم ليگ برتر با تساوي به پايان رسيد.


 

 در آخرین دیدار از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال دو تیم پرسپولیس و مس کرمان در ورزشگاه آزادی در حضور 4 هزار و 100 تماشاگر (طبق اعلام بلندگو ورزشگاه) از ساعت 17:30 به مصاف یکدیگر رفتند و به تساوی یک بر یک دست یافتند.

 پس از گذشت 16 دقیقه از بازی احمد حسن‌زاده، بازیکن مس از سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس محسن خلیلی را در موقعیت گلزنی قرار داد و بازیکن سابق پرسپولیس اولین گل این دیدار را به ثمر رساند. خلیلی پس از این گل گریه کرد.

 در دقیقه 18 جواد کاظمیان در محوطه جریمه مس متوقف شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد، اما علی کریمی نتوانست این توپ را به گل تبدیل کند و ارشاد یوسفی ضربه کاپیتان سرخ‌پوشان را دفع کرد و در برگشت نیز کریمی نتوانست توپ را وارد دروازه کند.

 پرسپولیسی‌ها به حملات خود ادامه دادند و علی کریمی در دقیقه 34 با سانتری از سمت راست محوطه جریمه مس جواد کاظمیان را در صحنه‌ای که مشکوک به آفساید بود صاحب موقعیت کرد و او نیز با ضربه سر توپ را وارد دروازه ارشاد یوسفی کرد تا در پایان نیمه اول بازی با تساوی یک بر یک به خاتمه یابد.

 در نیمه دوم دو تیم موقعیت‌هایی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند، اما نتوانستند از فرصت های به وجود آمده استفاده کنند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 قضاوت این دیدار برعهده البرز حاجی‌پور بود. وی به ایمون زائد از پرسپولیس و احمد حسن زاده و شجاع خلیل‌زاده از مس کارت زرد نشان داد.

 ترکیب پرسپولیس:

میثاق معمارزاده، محمد نصرتی، رضا نورمحمدی، امیرحسین فشنگچی (ابراهیم شکوری-85)، علیرضا محمد، محمد نوری، سامان آقازمانی، علی کریمی، جواد کاظمیان (هادی نوروزی-72)، ایمون زائد و غلامرضا رضایی (مهرداد اولادی-72)

 سرمربی: مطصفی دنیزلی

 ترکیب مس:

ارشاد یوسفی، شجاع خلیل‌زاده، سپهر حیدری، قاسم دهنوی، فرزاد حسین‌خانی، محسن خلیلی (الخوزا واجنویک-64)، کیوان امرایی، احمد حسن‌زاده (آرارات آراکلیان-82)، وحید اسماعیل‌بیگی، احمد زنده‌روح (فرهاد سالاری‌پور-79) و عادل کلاه‌کج

 سرمربی: ابراهیم قاسم‌پور

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: دو شنبه 22 اسفند 1390برچسب:توقف پرسپوليس برابر مس در آزادي, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com