بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


سامی خدیرا هافبک ملی پوش باشگاه رئال مادرید که از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شده بود با حضور در فینال لیگ قهرمانان اروپا نگرانی های لوو برای عدم آمادگی خود را کاهش داد او پس از مراسم قهرمانی و جشن در برنابئو راهی شمال ایتالیا شد تا در اردوی تیم ملی آلمان شرکت کند.
با ورود خدیرا جمع ملی پوشان آلمانی حاضر در اردوی تیرول جنوبی به 26 بازیکن رسید و حالا لوو با تمامی بازیکنان مدنظر خود برای حضور در جام جهانی برزیل به تمرین خواهد پرداخت.
نکته ی جالب پس از اعلام خبر ورود خدیرا به اردوی تیم ملی آلمان توماس مولر در تویتر تیم ملی آلمان با نگاهی طنز آلود به خدیرا خوشامد گفت و نوشت:” او هنوز هم از بالا بردن جام احساس درد می کند؟.”


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: سه شنبه 6 خرداد 1393برچسب:سامی خدیرا به اردوی آلمانی ها اضافه شد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دانلود گل های بازی استقلال العین

 از هفته دوم ليگ قهرمانان آسيا در مرحله گروهي تيم استقلال از ساعت 19 در ورزشگاه آزادي به مصاف العين امارات رفت.

اين بازي در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:دانلود گل های بازی استقلال العین,دانلود گل های استقلال,دانلود گل های العین,دانلود گل های بازی استقلال,دانلود گل های بازی استقلال العین امارات,دانلود گلهای استقلال به العین,استقلال 2العین 0,دنلود 2گل استقلال به العین,دانلود خلاصه بازی استقلال العین,چهارشنبه 223اسفند, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دانلود گلهای بازی بارسلونا میلان دور برگشت

http://multimedia.mehrnews.com/Larg1/1391/12/21/IMG11304914.jpg

 


 از دور برگشت يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا 2 بازي به طور همزمان برگزار شد که در مهم‌ترين و حساس‌ترين بازي تيم فوتبال بارسلونا که بازي رفت را با نتيجه 2 بر صفر در سن‌سيرو مغلوب ميلان شده بود، در ورزشگاه مملو از تماشاگر نيوکمپ ميزبان روسونري بود که اين بازي در پايان با نتيجه 4 بر صفر به سود بارسلونا به پايان رسيد.

به گزارش فارس، ليونل مسي خيلي زود و در دقيقه 5 با ضربه‌اي زيبا از روي خط محوطه جريمه دروازه ميلان را گشود تا بازي بيش از پيش حساس شود و بارسلونايي‌ها اميدوار به بازگشت نتيجه دور رفت باشند.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 23 اسفند 1391برچسب:دانلود گلهای بازی بارسلونا میلان دور برگشت,دانلود گل,دانلود جدید ترین گل ها,دانلود تمام گل های بارسلونا,دانلود تمام گل های میلان,دانلود بازی بارسلونا میلان,بارسلونا 4 میلان 0,برد 4هیچ بارسلونا,دانلود چهارتا گل بارسا به میلان,دانلود بازی های لیگ قهرمانان اروپا,سه شنبه,سه شنبه میلان بارسلونا, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه اصلی      تیم های حاضر      نتایج بازی ها       نقل وانتقالات    گالری عکس

دانلودگل ها       آخرین اخبار      جام حذفی       جدول گلزنان        نتایج زنده   

JahanVarzesh.ir iran.Liga  برنامه كامل نيم فصل اول ليگ برتر دوازدهم ايــران 91 92

هفته اول ليگ برتر

استارت کهکشان‌سرخ با پيروزي برابر نفت‌آبادان


روز اول از هفته اول دوازدهمين دوره ليگ برتر با برتري پرسپوليس، پيکان، فجر و ملوان و توقف راه‌آهن پيگيري شد.


دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال پنجشنبه شب با برگزاري 5 ديدار آغاز شد و در مهمترين ديدار پرسپوليس در آبادان با يک گل از سد نفت گذشت.

پرسپوليس با ترکيب شهاب گردان، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، حسين ماهيني، مهرداد پولادي، سامان آقازماني، روبرتو سوسا، امير حسين فشنگچي، افشين اسماعيل‌زاده(ازدقيقه46 حميد علي‌عسگر)، محمد قاضي( از دقيقه 67 علي کريمي) و کريم انصاري‌فرد( از دقيقه 85 جواد کاظميان) به ميدان رفت. تک گل پرسپوليس را جواد کاظميان در دقيقه 89 به ثمر رساند.

محسن قهرماني داور بازي به محمد قاضي از پرسپوليس و سعيد حلافي و محمد مهدي الهايي از نفت آبادان کارت زرد نشان داد.

ديدار دو تيم صبا و پيکان هم حساسيت زيادي داشت و عبدالله ويسي سرمربي فصل گذشته صبا که لقب گوارديولاي ايراني را داشت برابر يحيي گل‌محمدي سرمربي جديد صبا شکست سنگيني را پذيرا شد. تماشاگران صبا گل محمدي را "يحيي مورينيو" ناميدند که توانست بدل گوارديولا را شکست دهد.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 30 تير 1391برچسب:استارت کهکشان‌سرخ با پيروزي برابر نفت‌آبادان, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه اصلی      تیم های حاضر      نتایج بازی ها       نقل وانتقالات    گالری عکس

دانلودگل ها       آخرین اخبار      جام حذفی       جدول گلزنان        نتایج زنده   

JahanVarzesh.ir iran.Liga  برنامه كامل نيم فصل اول ليگ برتر دوازدهم ايــران 91 92

هفته اول ليگ برتر

پيروزي پرسپوليس و توقف راه‌‌آهن


در 4 ديدار همزمان از هفته اول ليگ برتر فوتبال پرسپوليس در آبادان نفت را شکست داد، تيم پيکان برابر صبا شکست سنگيني خورد و تيم علي دايي هم برابر نفت تهران متوقف شد.


  4 ديدار همزمان هفته اول دوازدهمين دوره ليگ برتر فوتبال از ساعت 20:45 در شهرهاي مختلف برگزار شد.

پرسپوليس در اولين ديدار خود در ليگ دوازدهم در آبادان به مصاف صنعت نفت رفت و يک بر صفر ميزبان خود را شکست داد. پرسپوليس با ترکيب شهاب گردان، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، حسين ماهيني، مهرداد پولادي، سامان آقازماني، روبرتو سوسا، امير حسين فشنگچي، افشين اسماعيل‌زاده(ازدقيقه46 حميد علي‌عسگر)، محمد قاضي( از دقيقه 67 علي کريمي) و کريم انصاري‌فرد( از دقيقه 85 جواد کاظميان) به ميدان رفت. تک گل پرسپوليس را جواد کاظميان در دقيقه 89 به ثمر رساند.

محسن قهرماني داور بازي به محمد قاضي از پرسپوليس و سعيد حلافي و محمد مهدي الهايي از نفت آبادان کارت زرد نشان داد.

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:پيروزي پرسپوليس و توقف راه‌‌آهن,برد پرسپولیس,, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه اصلی      تیم های حاضر      نتایج بازی ها       نقل وانتقالات    گالری عکس

دانلودگل ها    آخرین اخبار     جام حذفی    جدول گلزنان     نتایج زنده     جدول لیگ

JahanVarzesh.ir iran.Liga  برنامه كامل نيم فصل اول ليگ برتر دوازدهم ايــران 91 92


کفاشيان:

AFC موافقت کرد که جام حذفي برگزار نشود


رئيس فدراسيون فوتبال گفت: کنفدراسيون فوتبال آسيا با حذف جام حذفي در ايران موافقت کرد.


     به نقل از سايت فدراسيون فوتبال، علي کفاشيان خبر داد که کنفدراسيون فوتبال آسيا حذف جام حذفي از تقويم رقابت هاي فوتبال ايران را بر عهده فدراسيون فوتبال گذاشته است تا در اين باره فدراسيون تصميم گيري کند.


وي افزود: در جلسه اي که در کنفدراسيون فوتبال آسيا برگزار شد، مقامات کنفدراسيون مسئله حذف جام حذفي از تقويم رقابت هاي فوتبال ايران را بر عهده فدراسيون فوتبال گذاشتند. ما مي توانيم در اين باره خودمان تصميم بگيريم که رقابت ها را برگزار کنيم يا نه. البته براي معرفي سهميه هم معيار و ملاک تصميم فدراسيون فوتبال ايران و معرفي از سوي اين فدراسيون به کنفدراسيون فوتبال آسيا خواهد بود.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 29 تير 1391برچسب:AFC موافقت کرد که جام حذفي برگزار نشود,کفاشیان,جام حذفی,برگزار نشدن جام حذفی,موضوع برگزار نشدن جام حذفی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

جام ملت‌هاي اروپا - 2012

ايتاليا حريف اسپانيا در ديدار نهايي يورو شد


تيم فوتبال ايتاليا با پيروزي مقابل آلمان حريف اسپانيا در فينال جام ملت‌هاي اروپا شد.



ديدار تيم‌هاي فوتبال آلمان و ايتاليا از مرحله نيمه نهايي جام ملت‌هاي اروپا ساعت 23:15 به وقت ايران در ورزشگاه ملي شهر ورشو با قضاوت استفان لانوي فرانسوي برگزار شد که اين ديدار با نتيجه 2 بر يک به سود ايتاليا به پايان رسيد.



ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 9 تير 1391برچسب:ايتاليا حريف اسپانيا در ديدار نهايي يورو شد,برد ایتالیا مقابل آلمان در یورو 2012,باخت آلمان مقابل ایتالیا در یورو 2012, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

جام ملت‌هاي اروپا – 2012

اسپانيا فيناليست يورو 2012 شد


تيم ملي فوتبال اسپانيا در نيمه نهايي يورو 2012 پرتغال را در ضربه‌هاي پنالتي شکست داد و به ديدار نهايي اين جام رسيد.


نخستين ديدار از مرحله نيمه نهايي يورو 2012 بين 2 تيم اسپانيا و پرتغال از ساعت 23:15 چهارشنبه به وقت تهران و به قضاوت کونيت چاکر از ترکيه در دانبس آره‌نا دونتسک اوکراين برگزار شد که در پايان 120 دقيقه با تساوي بدون گل به پايان رسيد و در ضربه‌هاي پنالتي اسپانيا توانست پرتغال را شکست داده و به ديدار نهايي برسد.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:اسپانيا فيناليست يورو 2012 شد,برد اسپانیا مقابل پرتقال در یورو 2012,باخت پرتقال مقابل اسپانیا در یورو 2012, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


جام‌ ملت‌هاي اروپا – 2012

اسپانيا در نيمه نهايي به پرتغال رسيد


تيم ملي فوتبال اسپانيا با نتيجه 2 بر صفر فرانسه را در يک چهارم نهايي يورو 2012 شکست داد.


ديدار تيم‌هاي ملي فوتبال اسپانيا و فرانسه از چارچوب ديدارهاي مرحله يک چهارم نهايي يورو 2012 از ساعت 23.15 شنبه شب به وقت تهران و به قضاوت نيکولا ريتزولي از ايتاليا در دانبس آره‌نا دونتسک در کشور اوکراين آغاز شد که در پايان اسپانيا با نتيجه 2 بر صفر فرانسه را از پيش رو برداشت و حريف پرتغال در نيمه نهايي شد.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 4 تير 1391برچسب:اسپانيا در نيمه نهايي به پرتغال رسيد,برد اسپانیا مقابل فرانسه در یورو 2012,باخت فرانسه مقابل اسپانیا در یورو 2012,سومین مسابقه مرحله یک جهارم یورو2012, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 16 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com