بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


بازی تاکسی دیوانه Crazy Taxi

 

دانلود بازی تاکسی دیوانه Crazy Taxi برای کامپیوتر PC

 

دانلود بازی تاکسی دیوانه Crazy Taxi برای کامپیوتر PC

این بازی جالب و جذاب را اکثر بازی کنندگان قدیمی می شناسند. بازی با قدمت بالایی می باشد که در جریان آن شما در نقش راننده یک تاکسی مسافران را در قبال مبالغی در سطح شهر جابجا می کنید که هرچه مسافر را بیشتر بترسانید و قوانین را بیشتر رعایت نکیند و در عین حال هم در کمترین زمان ممکن به مقصد برسید مسافر پول بیشتری به شما می دهد. بعضی بازی ها انقدر جذاب و خوب و در عین حال سبک طراحی شده اند که گاهی اگر چندین سال هم از انتشار آنها بگذرد باز طرفداران خود را از دست نمی دهند .


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:دانلود بازی تاکسی دیوانه Crazy Taxi برای کامپیوتر PC, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دانلود بازی کم حجم European Street Racing ، برای کامپیوتر PC

 

دانلود بازی کم حجم European Street Racing ، برای کامپیوتر PC

بی شک از جذاب ترین ژانرهای بازی های رایانه ای بازی هایی هستند که اتومبیلرانی و مسابقات ماشین سواری مربوط می شوند. امروزه شرکت های بزرگ نرم افزاری و تولید بازی های رایانه ای نسخه های متفاوتی از این ژانر بازی را ارائه داده اند. EA Game سرآمد همه این کمپانی هاست که چندین نسخه از بازی جذاب Need For Speed را تا به حال طراحی و روانه بازارها نموده است. البته انواع مختلف دیگری هم هستند که طراحی شده اند ؛ European Street Racing یکی از جذاب ترین بازی های رایانه ای است که موضوع آن ماشین سواری در جاده های اروپا و شهرهای مختلف آن است. این بازی بسیار جذاب که از گرافیک بسیار مناسبی بهره می برد موضوع جالبی هم داشته و به سبک بازی های Need For Speed تولید شده است ، چرا که کاربر می تواند پس از گذشت مراحل مختلف و کسب درآمد در قهرمانی در مسابقات قفل ماشین های قدرتمندتر و همچنین جاده های جدید را گشوده تا این که تمامی مراحل بازی را طی کند .


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:دانلود بازی کم حجم European Street Racing , برای کامپیوتر PC, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دانلود نسخه جدید بازی کانتر

بازی جذاب Counter Strike Source Classic یکی از بهترین و جدیدترین بازیهای شبکه هست که نیازی به توضیح ندارد! آخرین نسخه و ویرایش ارائه شده از بازی اکشن تروریستی بسیار محبوب Counter Strike که زیبایی آن در محیط شبکه و بازی به صورت انلاین و گروهی چندین برابر می شود. این نسخه از بازی در سال ۲۰۱۱ عرضه شده و هم اکنون نیز بعد از سالها مورد استفاده بسیاری از گیم نت ها و گروههای بازی در سرتاسر دنیا به دلیل گرافیک خوب، سرعت مناسب بازی و ویژگی های منحصر به فرد دیگر است این بازی بیش از ۱٫۵ میلیون فروش در سرتاسر دنیا داشته که رقمی چشمگیر است و توانست رتبه برترین و پرفروش ترین بازی اکشن آنلاین را از آن خود کند. این بازی زیبا بر پایه هسته بازی مطرح Half-Life ساخته و پردازش شده است….

جهت دانلود به مشاهده مطلب مراجعه کنید …


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:دانلود نسخه جدید بازی کانتر, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

انتظارها به پایان رسید! سرانجام دقایقی پیش ، دموی بازی فوق العاده زیبا و محبوب PES 2012 عرضه شد! طبق گفته های رئیس شرکت کونامی ، این بازی ۲ دمو خواهد داشت که یکی امروز عرضه شد و دیگری در اوایل/اواسط ماه سپتامبر عرضه خواهد شد. شما برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی می توانید این دمو را دریافت کنید و منتظر نسخه رسمی بازی از همین وبسایت باشید.این بار کونامی ۲ نسخه دمو از بازی را عرضه خواهد کرد . نسخه شماره ۱ که در همین پست موجود می باشد برای آشنایی کاربران با محیط بازی و گزارش مشکلات احتمالی که در بازی وجود خواهد داشت می باشد. نسخه دمو شماره ۲ که در اواسط سپتامیر عرضه می شود ، نسخه نهایی بازی بوده که برای معرفی بازی به طرفداران این بازی در سرتاسر دنیا معرفی می شود. در این نسخه ۶ تیم برای بازی کردن وجود دارد. تیم ها عبارتند از: منچستر یونایتد ، آ .ث میلان ، پورتو ، ناپولی ، سانتوس و پانارول. مدت زمان بازی برای شما ، بازی هایی با مدت زمان ۱۰ دقیقه می باشد. این بازی به گفته خود مسئولین از یک موتور گرافیکی جدید بهره می برد و گفته می شود که این نسخه احیایی برای سری PES می باشد، از امکانات تغییر یافته در این نسخه می توان به سیستم cursor switching (تعویض مکان) بازی اشاره کرد، همچنین The Champions League و Europa League دوباره در این نسخه قرار داده شده اند. کونامی اعلام کرده است که این بازی حرف های بسیاری را برای گفتن دارد. تاریخ انتشار نسخه رسمی بازی به نقل از شرکت سازنده بازی ، ۲۲مهر ماه خواهد بود. شما از هم اکنون می توانید دموی این بازی بی نظیر را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از این وبسایت دریافت نمایید.

|دمو شماره ۱ بازی ، برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|

دانلود دمو بازی Pes 2012


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:دانلود دمو بازی Pes 2012, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com