بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


عکس های سلنا گومز ۲۰۱۲

 تصاویر جدید و متفاوت سلنا گومز

 

بیوگرافی کوتاه از سلنا گومز

زندگی شخصی سلنا گومز:
نام مادر وی مندی تیف بوده و اصلا ایتالیایی تبار است. مادر گومز دارای سابقه بازیگری نیز بوده پدر وی، ریکاردو گومز، اصلیت مکزیکی دارد. پدر و مادر سلینا وقتی که وی ۵ ساله بوده از هم جدا شدند. مادر وی دوباره در سال ۲۰۰۶ ازدواج کرد. سلنا دیپلم دبیرستان خود را در می‌۲۰۱۰ از طریق تحصیل در منزل دریافت کرد. او مسیحی کاتولیک است و در سن ۱۲ سالگی حلقهٔ خلوص مسیحیان (Purity ring) را بدست کرد ولی در سال ۲۰۱۰ آن را دراورد. پنج سگ نجات یافته دارد و خود را «عاشق حیوانات بزرگ» می‌داند. او همسر جاستین بیبر، خواننده و ترانه‌سرای اهل کانادا است.

اطلاعاتی در مورد فعالیت‌های شغلی سلنا گومز:
سلنا گومز، فعالیت‌های بازیگری، خوانندگی، نوازندگی و همچنین شاعری و دوبلری یک کارتون به اسم هورتون را دارد. بازی در نقش مری سانتیاگو در فیلم another cinderella story و رقصیدن زیبا و بی نظیر وی همراه با اندرو سیلی، موجب شد تا وی شهرت بسیار خوبی پیدا کند. اکنون وی به یکی از بزرگ‌ترین ستارگان جوان امریکا تبدیل شده‌است.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: یک شنبه 3 ارديبهشت 1391برچسب:عکس های سلنا گومز ۲۰۱۲, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

عکس های باران کوثری |اردیبهشت ۹۱|

 جدید و متفاوت باران کوثری در بهار ۹۱

 

بیوگرافی باران کوثری

باران کوثری، ۲۵ مهر ماه سال ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و دانش‌آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است. بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش‌آفرینی‌های بعدی وی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان (۱۳۷۶) توانایی‌هایش را به عنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده‌است. او در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان (۱۳۸۱)، یکی از اعضای هیئت داورین در بخش مسابقه بوده‌است. سال ۱۳۸۵ برای وی سالی پر باری بود، باران ابتدا با بازی چشمگیرش در مجموعه صاحبدلان (محمدحسین لطیفی) همه را به تحسین واداشت، سپس از جانب خوانندگان هفته‌نامه چلچراغ برای دریافت نشان محبوبیت این نشریه انتخاب شد و سرانجام در بهمن ماه همین سال با کسب سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای دو فیلم خون بازی و روز سوم و دیپلم افتخار بخش بین‌الملل برای فیلم خون بازی، آلبوم افتخارات یک سالش را ورق زد. او در سال ۱۳۸۶ در جایزه تصویر آسیا پاسیفیک توانست برای فیلم خون بازی یکی از کاندیداهای بهترین بازیگری شود و در سال ۱۳۸۷ در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر برای فیلم حیران کاندیدای بهترین بازیگر نقش اول زن شد.
در دوازدهمین جشن خانه سینما در سال ۱۳۸۷ باران به همراه پدرش، جهانگیر کوثری جایزه بهترین بازیگر نقش اول مرد را به بابک یزدانی اهدا کرد. همچنین در سال ۱۳۸۹ و در چهاردهمین جشن خانه سینما، نگار جواهریان تندیس بهترین بازیگر نقش اول زن را از باران و همایون اسعدیان دریافت کرد.
باران در سی‌امین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۰ برای بازی در فیلم بغض در بخش نگاه نو (فیلم‌های اول) کاندیدای جایزه بهترین بازیگر زن شده بود.

________________________________________________________________


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: شنبه 2 ارديبهشت 1391برچسب:عکس های باران کوثری |اردیبهشت ۹۱|, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

 تصاویر جدید الناز حبیبی


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 1 ارديبهشت 1391برچسب:عکس های الناز حبیبی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

عکس های بهنوش طباطبایی |اردیبهشت ۹۱|

تصاویری زیبا از بهنوش طباطبایی

 

بیوگرافی کوتاه بهنوش طباطبایی

بهنوش طباطبایی همسر مهدی پاکدل می باشد که در تاریخ ۱۳ اسفند ماه ۱۳۸۹ با هم ازدواج کردند. بهنوش طباطبایی دارای مدرک لیسانس کامپیوتر می باشد و با گذراندن یک دوره در کلاس های بازیگری آقای کشن فلاح در دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران وارد عرصه‌ی بازیگری شد. بهنوش طباطبایی اولین تجربه بازیگری اش با سریال کوی دامون در سال ۱۳۷۸ بوده است و با سریال مسافری از هند شهرتش را به دست آورد.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: چهار شنبه 28 فروردين 1391برچسب:عکس های بهنوش طباطبایی |اردیبهشت ۹۱|, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

عکس های حدیث میر امینی |فروردین ۹۱|

عکس های حدیث میر امینی |فروردین 91|%

سری چهارم تصاویر زیبا و جدید حدیث میر امینی در بهار ۱۳۹۱

 

بیوگرافی حدیث میر امینی

حدیث میر امینی (زاده ۱۳۶۷) بازیگر اهل ایران است.
حدیث میر امینی در رشته ی نمایش تحصیل کرده است.او فرزند چهارم خانواده است و سه برادر بزرگتر از خود هم دارد . رنگ قرمز رنگ مورد علاقه ی حدیث میر امینی است و به غذاهای ایتالیایی هم علاقه فراوان دارد. بازیگر مورد علاقه ی خارجی او رابرت دنیرو است.او عاشق سینما است و دوست دارد در این عرصه بسیار موفق تر از تلویزیون باشد. او به سهیلی زاده و مهران مهام علاقه ی زیادی دارد و معتقد است آنها به او کمک زیادی کرده اند.
فیلم شناسی
فیلم های تلویزیونی:
قصیده شب بارانی ( علی سبزواری )
گزارش یک اعدام ( ابراهیم شیبانی )
رها ( بشیر آزادپور )
مرد ( سیروس الوند )
اتوبوس ( نیما اقلیما )
دژ شوق ( سید مجید پرهیز )
چشم خدا ( احسان صادقی )
قصه داوود و قمری ( آیدا پناهنده )
پاپوش ( منوچهر هادی )
آوازهای مادرانه ( اصغر هاشمی )
مجموعه های تلویزیونی:
سریال هویت
سریال گیلعاد ( حسین سهیلی زاده )
سریال گل های گرمسیری ( عسگرپور )
سریال شب می گذارد ( راما قویدل )
سریال دلنوازان ( حسین سهیلی زاده )
سریال سراب ( حسین سهیلی زاده )
سریال ساختمان پزشکان ( سروش صحت ) – حضور افتخاری در دو قسمت پایانی
سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – حضور در دو اپیزود
سریال زن بابا ( سعید اقاخانی )


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: شنبه 26 فروردين 1391برچسب:عکس های حدیث میر امینی |فروردین ۹۱|, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

عکس های جدید نیکی کریمی%

 تصاویر جدید و زیبا از جدید نیکی کریمی

 

نیکی کریمی (زاده ۱۹ آبان ۱۳۵۰ در تهران) بازیگر، کارگردان و یک مترجم ایرانی است. او در چند جشنواره جهانی فیلم نیز به عنوان داور حضور داشته‌است. کریمی با کسب چهار جایزه از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی تاکنون، موفق‌ترین بازیگر ایرانی از لحاظ تعداد جوایز جهانی بوده‌ است.

پس از بازی در چند فیلم از کارگردانانی چون ابراهیم حاتمی‌کیا، بهروز افخمی و داریوش فرهنگ در سال ۱۳۷۷ در فیلم «دو زن»به کارگردانی تهمینه میلانی بازی کرد. او با بازی در این فیلم، به بازیگر ثابت چند فیلم بعدی تهمینه میلانی تبدیل شد و این همکاری تا فیلم «واکنش پنجم» ادامه یافت. کریمی برای پنجمین بار برای فیلم «دو زن» نامزد دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر شد و جایزه بهترین بازیگر زن را به خاطر بازی در همین فیلم از جشنواره تائورمینا ایتالیا گرفت.

پس از اینکه دستیاری عباس کیارستمی‌را در فیلم «A.B.C. Africa» به عهده گرفت، در سال ۱۳۸۰ فیلم کوتاه مستندی با مضمون نازایی با عنوان «داشتن یا نداشتن» ساخت که برنده جایزه باران شد. در سال ۱۳۸۱ در دو فیلم ««دیوانه‌ای از قفس پرید» به کارگردانی احمدرضا معتمدی و «واکنش پنجم» به کارگردانی تهمینه میلانی بازی کرد که به خاطر بازی در این دو فیلم جایزه سیمرغ بلورین جشنواره فجر را گرفت.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 25 فروردين 1391برچسب:عکس های جدید نیکی کریمی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

جدیدترین عکس های بهنوش طباطبایی |فروردین ۹۱|

جدیدترین عکس های بهنوش طباطبایی |فروردین 91|%

 تصاویر جدید و زیبای بهنوش طباطبایی در فروردین ماه ۱۳۹۱

 

بیوگرافی مختصر از بهنوش طباطبایی

متولد ۱۳۶۰
مدرک تحصیلی: لیسانس کامپیوتر
گذراندن یک دوره در کلاس های بازیگری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران
مجموعه آثار:
- پسران آجری (مجید قاری زاده، ۱۳۸۵)
- مصائب دوشیزه (مسعود اطیابی، ۱۳۸۵)
- کلاغ پر (شهرام شاه حسینی، ۱۳۸۶)

- و دیگر آثار که در اینجا نیامده اند.
مجموعه های تلویزیونی:
- کوی دامون
- مسافری از هند (قاسم جعفری، ۱۳۸۲)
-عشق گمشده (۱۳۸۴)


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: شنبه 19 فروردين 1391برچسب:جدیدترین عکس های بهنوش طباطبایی |فروردین ۹۱|, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

عکس های منتخب بازیگران در سال ۱۳۹۱

عکس های منتخب بازیگران در سال 1391%

سری جدید تصاویر منتخب بازیگران در سال ۱۳۹۱

 


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 17 فروردين 1391برچسب:عکس های منتخب بازیگران در سال ۱۳۹۱, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

جدیدترین عکس های مهناز افشار%

 تصاویر جدید و زیبا از مهناز افشار

 


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: سه شنبه 15 فروردين 1391برچسب:جدیدترین عکس های مهناز افشار, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com