بزرگترین پایگاه تفریحی جوان


خبر عجیب یک تلویزیون تجزیه طلب؛
«ستایش» به 6 سال حبس محکوم شد!؟ *فیلم
نرگس محمدی، همکار شیرین عبادی و عضو ارشد گروهک موسوم به 'کانون مدافعان حقوق بشر' به دلیل انجام فعالیت های خارج از ضابطه و فعالیت علیه نظام، به زندان محکوم شد.
 
 
 


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:«ستایش» به 6 سال حبس محکوم شد!؟ *فیلم , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


 

قرعه کشي دورنهايي مقدماتي جام جهاني درآسيا

 

قرعه کشي دور چهارم و پاياني رقابت هاي فوتبال انتخابي جام جهاني 2014 در قاره آسيا امروز برگزار مي شود و 10 مدعي صعود به جام جهاني حريفان اصلي خود را خواهند شناخت.


 

 به گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا از کوالالامپور ، در این مرحله از رقابت ها 10 تیم ملی عراق ، اردن ، کره جنوبی ، لبنان ، ازبکستان ، ژاپن ، استرالیا ، عمان ، ایران و قطر حضور دارند که در در دو گروه 5 تیمی تقسیم بندی می شوند.
 قرعه کشی دور چهارم و پایانی مقدماتی جام جهانی 2014 در قاره آسیا روز جمعه 19 اسفند در خانه ای اف سی در کوالالامپور مالزی برگزار خواهد شد.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: جمعه 19 اسفند 1390برچسب:قرعه کشي دورنهايي مقدماتي جام جهاني درآسيا, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀


 

نتايج هفته بيست‌ودوم ليگ دسته اول فوتبال

 

تيم‌ فوتبال آلومينيوم هرمزگان با برتري پرگل مقابل برق شيراز يک گام ديگر به صعود به ليگ برتر نزديک‌تر شد.


 

هفته بیست و دوم لیگ دسته اول فوتبال امروز با برگزاری 14 بازی پیگیری شد.

در یکی از مهمترین دیدارها آلومینیوم هرمزگان صدرنشین گروه دو با برتری 3 بر صفر برابر برق شیراز یک گام دیگر به صعود به لیگ برتر نزدیک شد. شاگردان اکبر میثاقیان هم اکنون با 46 امتیاز صدرنشین هستند.
 


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:نتايج هفته بيست‌ودوم ليگ دسته اول فوتبال, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀



 

نتايج هفته اول مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا

 

هفته نخست از مرحله گروهي مسابقات فوتبال ليگ قهرمانان باشگاه‌هاي آسيا هفته‌اي بدون شکست براي فوتبال ايران بود.


 

به گزارش مهر، هفته نخست از مرحله گروهی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته روبه اتمام با برگزاری 16 بازی در گروه‌های هشتگانه پیگیری شد که طی آن تیم‌های استقلال و سپاهان ایران، الجزیره و بنی یاس امارات، پوهانگ استیلرز و اولسان هیوندای کره جنوبی، اف سی توکیو و ناگویا گرامپوس ژاپن، الاتحاد عربستان، لخویا قطر، آدلایدیونایتد استرالیا، گوانگجو اورگرانده چین و بوریرام تایلند از سد حریفان خود گذشتند و سه بازی نیز با نتیجه تساوی به اتمام رسید.

در هفته‌ای که تیم‌های مدعی از کشورهای عربستان، کره جنوبی و ژاپن مقابل حریفان خود تن به شکست دادند، نمایندگان کشورمان به دو پیروزی و یک تساوی رسیده و در مجموع هفت امتیاز کسب کردند تا در هفته اول عملکردی قابل قبول داشته باشند. در دیدارهای این هفته 43 گل از خط دروازه‌ها گذشت که میانگین 6/2 گل برای هر بازی است.

 


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:نتايج هفته اول مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀



شاگردان دنيزلي با امتياز به تهران برمي‌گردند

تساوي پرسپوليس برابر الهلال

 

ديدار تيم‌هاي الهلال عربستان و پرسپوليس ايران در چارچوب هفته اول ليگ قهرمانان آسيا با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.


 

 

 

  دیدار تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و پرسپولیس ایران در چارچوب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 21 امشب در ورزشگاه فیصل بن فهد در حضور 9574 هزار (طبق اعلام بلنگوی ورزشگاه) تماشاگر برگزار شد.

پرسپولیسی‌ها در دقیقه 40 پس از خطای هند اوسام، بازیکن الهلال صاحب ضربه پنالتی شدند که علی کریمی در دقیقه 43 توانست با ضربه چیپی اولین گل این دیدار را به ثمر برساند. نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سرخ‌پوشان پایان یافت.
 

ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:تساوي پرسپوليس برابر الهلال, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

ليگ قهرمانان آسيا

النصر با ستاره‌ ايتاليايي‌اش مغلوب سپاهان شد

 

تيم فوتبال سپاهان اصفهان امشب النصر امارات را شکست داد تا دومين نماينده ايران نيز ليگ قهرمانان آسيا را با برد آغاز کند.


 

 تیم فوتبال سپاهان در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۸:۳۰در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان و در حضور حدود پنج هزار تماشاگر به مصاف تیم  النصر امارات رفت.  این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.


ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 18 اسفند 1390برچسب:النصر با ستاره‌ ايتاليايي‌اش مغلوب سپاهان شد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دیدار استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی در حضور بیش از ۶۵ هزار نفر آغاز شد و با نتیجه 3 بر 2 به سود پرسپولیس به پایان رسید. بازی با برتری نسبی پرسپولیس شروع شد و این تیم دو موقعیت خوب راهم از دست داد اما استقلال رفته رفته بهتر شد و در دقیقه ۳۲ روی اشتباه علی کریمی، فریدون زندی پاس زیبایی را به میلاد میداودی داد و این بازیکن اولین گل خود در دربی را برای استقلال به ثمر رساند. استقلال در دقیقه ۵۰ توسط فریدون زندی به گل دوم رسید.
ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:پرسپوليس 10 نفره دربي را فتح کرد,استقلال باخت,استقلال2 پيروزي3, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

سرماي شديد هوا در ورزشگاه آزادي برخي از هواداران را فراري داده و باعث شده است كه آن‌ها پس از دقايقي حضور در ورزشگاه، آنجا را ترك كنند. به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، در حالي كه حدود يك ساعت به شروع بازي استقلال و پرسپوليس باقي مانده است تنها 50 هزار نفر در ورشگاه آزادي حاضر هستند و اين در حالي است كه برخي از تماشاگران به محض ورود به ورزشگاه آزادي و مشاهده سرماي شديد هوا راه بازگشت در پيش گرفته و ورزشگاه را ترك مي‌كنند.
ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:داربي ‌٧٤/ ‌٥٠ هزار هوادار در ورزشگاه آزادي جباري با لباس شخصي در اتوبوس استقلال,دربي ٧٤,استقلال پرسپولیس, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

کادر فني تيم فوتبال استقلال يازده بازيکن اصلي
اين تيم براي ديدار عصر پنجشنبه با پرسپوليس را
مشخص کرد.

تیم فوتبال استقلال که اردوی شبانه روزی خود برای دیدار هفته بیست و چهارم برابر پرسپولیس را در هتل آکادمی فوتبال برپا کرده است، ظهر امروز تمرین سبکی را در محوطه بیرونی هتل انجام داد. در این تمرین یازده بازیکنی که قرار است ساعت 18 برابر پرسپولیس به میدان بروند تمرین سبکی را پشت سرگذاشتند.
ادامه مطلب
نویسنده: احسان رضاپور ׀ تاریخ: پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:تركيب احتمالي استقلال در دربي٧٤,دربي٧٤,استقلال تهران,تركيب استقلال, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 16 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , rames.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com